Lees alles over de sponsoren van KV Stormvogels en de mogelijkheden die er zijn voor nieuwe sponsoren.

Sponsoroverzicht

KV Stormvogels is erg blij met de ruim 55 sponsoren die de vereniging ondersteunen. Onze sponsoren zijn erg uiteenlopend, denk bijvoorbeeld aan een horecaondernemer, supermarkt, fysiotherapeut, aannemer, dienstverlening enzovoorts. Meer weten over onze sponsoren? Bekijk het overzicht van alle sponsoren of bekijk de sponsorbrochure.

Bekijk alle sponsoren

Sponsorvormen

Er zijn vele mogelijkheden wat betreft sponsoring: kleding, reclamebord langs het sportveld, adverteren op de narrowcasting in onze kantine, het sponsoren van een wedstrijdbal bij een wedstrijd van één van onze teams enzovoorts. Heb je zelf andere ideeën over een bepaalde sponsorvorm dan zijn deze zeker bespreekbaar. Heb je interesse of heb je vragen neem contact op via sponsoring@kvstormvogels.nl. Eén van de commissieleden spreekt graag een keer met je af.

Bekijk de sponsorvormen

Meer weten?

Wil jij meer weten over de mogelijkheden neem gerust contact op met de sponsorcommissie via het e-mailadres sponsoring@kvstormvogels.nl.