De Vroege Vogels (ministars) zijn de jongste korfballers van korfbalvereniging Stormvogels (3 t/m 6 jaar).

Vroege Vogels (ministars)

Wil je kennismaken met korfbalvereniging Stormvogels? Dan kun je iedere week op zaterdag van 9:30 uur tot 10:30 uur komen kijken naar, en meedoen met, de Vroege Vogels. De jongste korfballers van de vereniging leren spelenderwijs bal- en looptechnieken. De oudere kinderen uit de Vroege Vogels groep gaan al wat meer samenspelen en leren de beginselen van een korfbalwedstrijd. Kom gerust eens een paar keer (gratis) meedoen om te kijken of je het leuk vindt! De trainingen vinden tijdens de veldcompetitie (maart – oktober) plaats op ons sportveld in Westkapelle en tijdens de zaalcompetitie (oktober – maart) in sportzaal De Bellink in Westkapelle.

Wil je meer weten over onze Vroege Vogels of heb je een vraag, stuur gerust je email naar tc@kvstormvogels.nl of neem contact op met Arno Sanderse, tel. 06 10 65 54 55.

Aanmelden als lid