Kom gerust eens een aantal keer gratis meetrainen om te kijken of je het korfballen, sporten en de vereniging leuk vindt.

Lidmaatschap

Korfbalvereniging Stormvogels heeft ongeveer 185 leden, verspreid over alle leeftijdscategorieën. Van jong tot oud kun je binnen onze vereniging komen sporten. Naast de korfbalteams zijn er verschillende KombiFit-groepen waar je kunt sporten, wandelen, fietsen en jeu-de-boulen. Een KNKV-lidmaatschapsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni en medio september sturen wij de contributienota’s naar de leden. Bekijk het overzicht van prijzen op de pagina contributie.

Een aantal keren (gratis) meetrainen

Kom gerust eens kijken bij onze activiteiten of tijdens de wedstrijden op het sportveld of in de sporthal. Als je wilt, mag je natuurlijk ook een aantal keren (gratis!) meetrainen. Bekijk onze trainingstijden en laat het even weten via ikdoemee@kvstormvogels.nl wanneer je een keer komt meetrainen.

Eigen t-shirt met opdruk

Word je lid van onze gezellige vereniging dan krijg je als nieuw jeugdlid een eigen t-shirt met opdruk.

Vragen?

Met vragen over de teams kun je altijd terecht bij Ellen of Mariëlle:

Aanmelden als lid

Vul het aanmeldformulier in om je aan te melden als lid. Na ontvangst van aanmelding zal er persoonlijk contact worden opgenomen.

Naar aanmeldformulier