Welkom bij Korfbalvereniging Stormvogels in Westkapelle!

Voor iedereen

Bij Stormvogels kun je goed leren korfballen, maar bij Stormvogels kan verder ook heel de familie, jong en oud, actief zijn. Zo zijn twee wandelgroepen, twee fietsgroepen, een sportgroep en een Jeu de Boules-groep.

‘Een leven lang in beweging’

Omliggende dorpen

Stormvogels blijft actief nieuwe jeugdleden werven om te zorgen dat er in Westkapelle gekorfbald kan blijven worden. De laatste jaren zien we dat er steeds meer leden uit de omliggende dorpen bij Stormvogels komen korfballen. Komende jaren verwelkomen we naast leden uit Westkapelle ook graag nieuwe leden uit Aagtekerke, Biggekerke, Domburg, Meliskerke, Zoutelande. Om de kinderen uit deze dorpen de sport korfbal te leren kennen geven we geregeld clinics op scholen en kunnen kinderen meedoen met het schoolkorfbal toernooi of het Giga Vogelfeest.

“Stormvogels is blij met alle leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters. Zonder deze mensen heeft de vereniging geen bestaansrecht.”