Binnen onze vereniging zijn er vele mogelijkheden betreft sponsoring. Wanneer je interesse hebt in een vorm van sponsoring of heb je vragen neem gerust contact op via sponsoring@kvstormvogels.nl.

Kleding

Je kunt er voor kiezen om kleding voor KV Stormvogels te sponsoren. Jouw bedrijf zal dan zichtbaar zijn op het kledingstuk. Er zijn verschillende mogelijkheden:

• Een compleet tenue voor een seniorenteam (shirten, rokjes, broekjes, trainingspakken en tassen)
  • Een compleet tenue voor het zaalteam (shirten, rokjes, broekjes, trainingspakken en tassen)
  • Shirten, tassen, rokjes en broekjes voor een jeugdteam
  • Shirten en tassen voor een jeugdteam
  • Shirten voor een jeugdteam
  • Pakken voor een jeugdteam
  • Tassen voor een jeugdteam

Reclamebord

Het is ook mogelijk om een reclamebord aan te schaffen. Deze borden hangen om het wedstrijdveld op Sportpark de Prelaat in Westkapelle.

Advertenties

Een andere mogelijkheid is om jouw bedrijf zichtbaar te maken is een advertentie. Word jij advertentie sponsor dan komt jouw advertentie op onze website, op het tv scherm in de kantine (op zaterdag) en in het programmaboekje.

Wedstrijdbal

Tijdens de veldperiode en zaalperiode is er de mogelijkheid om tijdens een thuiswedstrijd van Stormvogels 1 en 2 de wedstrijdbal te sponsoren. Jouw bedrijf komt dan op een bord in de kantine te hangen of bij de ingang van de zaal te staan. In de zaal wordt u vermeldt in het programmaboekje en tijdens het welkomstwoord voorafgaand aan de wedstrijd. Deze wedstrijdbal heeft dus elke thuiswedstrijd een andere sponsor.

Voordeelpakket

Als je geïnteresseerd bent in verschillende vormen van sponsoring binnen KV Stormvogels, dan is het voordeelpakket een goed idee. Je krijgt de wedstrijdbal voor de helft van de prijs wanneer je ook een reclamebord en een advertentie neemt.