Stormvogels heeft haar revanche te pakken. Werd er tegen Seolto nog een grote nederlaag gelden, tegen Blauw Wit werd overtuigend gewonnen. De koploper werd in een attractieve wedstrijd met 15-12 verslagen.

De thuisploeg had nog wat recht te zetten. Seolto trakteerde Stormvogels vorige week om een verliespartij die snel weggespoeld moest worden met goed spel en het liefst nog punten ook. Tegen Blauw Wit was het begin in ieder geval goed. De teams waren aan elkaar gewaagd en qua scores was het verschil steeds klein. Met de rust was er voorsprong voor de bezoekers, maar niet ruim: 6-8.

Stormvogels voelde dat er wat te halen viel tegen de koploper. De achterstand werd snel weggewerkt. Blauw Wit kwam nog een keer op voorsprong (8-9), maar daarna ging het bij de thuisploeg echt draaien. Verdedigend was het goed op orde en de doelpunten gingen makkelijker vallen. Van 11-10 ging het naar 15-10 en was het gat geslagen. De bezoekers scoorden nog twee keer, maar konden niet voorkomen dat Stormvogels een mooie overwinning pakte.

Een uitstekend antwoord op de pijnlijke nederlaag tegen Seolto. Stormvogels liet zien een taaie ploeg te zijn en stapte meer dan tevreden met de twee punten van het veld. Zaterdag 30 oktober volgt de laatste veldwedstrijd. Luctor is in Terneuzen dan de tegenstander. Het duel begint om 14.30 uur.