Stormvogels heeft voor de derde week op rij de overwinning binnen gesleept. In een meer spannende dan goede derby tegen Seolto ging de winst in de slotseconde naar de ploeg uit Westkapelle: 11-12.

Met veel vertrouwen reisde Stormvogels af naar Vlissingen. De laatste twee wedstrijden werden gewonnen en er werd ook nog eens veel gescoord. De eerste minuten in Vlissingen was dit duidelijk te zien. Er stond al snel 0-3 op het scorebord. Dat Seolto een taaie ploeg is, werd eens te meer bewezen. De ploeg uit Westkapelle zag de tegenstander weer op gelijke hoogte komen, maar even makkelijk werd er weer een gat geslagen. Met de rust was er een klein verschil in het voordeel van de bezoekers: 4-6.

De tweede helft was bijna een kopie van de eerste dertig minuten. Beide ploegen knokten voor iedere meter, maar wisten de korf niet makkelijk te vinden. Het was echter Stormvogels dat steeds aan de goede kant van de score zat. Op 8-11 leek de klus geklaard, maar Seolto kwam toch weer langszij. De teams leken genoegen te moeten nemen met een punt, maar in de slotseconden van het duel zette de bezoekers nog één keer aan en wisten nog te scoren. Het eindsignaal volgde snel, waardoor er opnieuw twee punten bijgeschreven konden worden (11-12).

Een goede overwinning voor Stormvogels dat zo mee blijft doen om de bovenste plaatsen. Het volgende duel is, na twee vrije weekenden, op 7 maart. Dan treft de ploeg uit Westkapelle TOGO. Beide ploegen hebben 13 punten en het belooft dan ook een spannende wedstrijd te worden in De Couburg. Het duel begint om 17:30 uur.