Stormvogels heeft ook de tweede wedstrijd van 2020 niet winnend af kunnen sluiten. In de eigen zaal, De Couburg, moest het haar meerdere erkennen in Triade. De wedstrijd was tot het eind aan toe spannend, maar eindigde voor de thuisploeg in een teleurstelling: 15-16.

De wedstrijd was nog maar net bezig, toen een op het oog zware blessure aan de zijde van de thuisploeg er voor zorgde dat het spel even stil lag. Dit zou invloed kunnen hebben op het spel van Stormvogels, maar dat was niet het geheel het geval. Beide teams gaven elkaar geen ruimte en het verschil was steeds klein. De stand bij de rust was dan ook in evenwicht (7-7).

In de tweede helft pakte Triade gelijk een voorsprong van 3 punten, 7-10. Dat bleek aan het einde van het duel Stormvogels op te breken. De ploeg uit Westkapelle vocht voor ieder punt, maar mede vanwege de nodige pech kwam het thuisteam niet verder dan de aansluitingstreffer en liep het tegen de eerste nederlaag van 2020 aan (15-16).

Volgende week gaat Stormvogels op bezoek bij één van de koplopers, Keep Fit ’70. Het duel in Roosendaal begint om 13:20 uur.