Het is Stormvogels 1 niet gelukt om punten te pakken in Bergen op Zoom. Tijdens de uitwedstrijd bij Scheldevogels 1 was het lange tijd spannend, maar trok de ploeg uit Westkapelle toch aan het kortste eind (13-12).

De eerste helft ging volledig gelijk op. Mede door de wind was het voor beide teams zoeken naar de beste mogelijkheden. Het was iedere keer Scheldevogels 1 dat op voorsprong kwam, maar even zo snel maakte Stormvogels 1 weer gelijk. Kort voor de rust scoorde de thuisploeg de 7-6 en dat was ook gelijk de stand waarmee de kleedkamers werden opgezocht.

Stormvogels 1 begon sterk aan de tweede helft. De gelijkmaker lag er snel in en de eerste voorsprong voor de bezoekers was ook een feit. Het werd 8-8 en 8-9, maar daarna was het Scheldevogels 1 dat vijf doelpunten op rij scoorde en het 13-9 werd. De ploeg uit Westkapelle deed er alles aan om het gat te dichten, maar verder dan 13-12 kwam het niet, waardoor het de tweede nederlaag van het seizoen leed. Een zuur verlies dat aanstaande zaterdag weggespoeld kan worden tijdens de thuiswedstrijd tegen Blauw Wit 1. Dat duel begint om 15.30 uur.