Stormvogels wacht nog steeds op de eerste overwinning in 2020. Tegen medekoploper Keep Fit ‘70 had de ploeg uit Westkapelle lange tijd het betere van het spel, maar werd er opnieuw verloren: 16-12.

De start van het duel was overduidelijk voor de thuisploeg. Stormvogels had het in Roosendaal in het begin lastig en keek snel tegen een 4-1 achterstand aan. De bezoekers toonden echter veerkracht en lieten zien absoluut niet minder te zijn dan Keep Fit ‘70. Met de rust de was er zelfs een kleine voorsprong: 6-7.

Na de pauze ging het tot 8-8 gelijk op, maar daarna pakte Keep Fit ‘70 een 11-8 voorsprong. Stormvogels zette daar goede aanvallen tegenover, maar beloonde zichzelf niet met doelpunten. Het verschil dat gemaakt was door de thuisploeg, bleek uiteindelijk te groot voor de bezoekers om nog terug te komen. De wedstrijd eindigde uiteindelijk in 16-12.

Een teleurstellend resultaat, maar het vertoonde spel van Stormvogels geeft hoop voor de komende duels. Zaterdag staat er opnieuw een uitwedstrijd op het programma. Tegenstander in Goes is Blauw Wit. Het duel begint om 20:00 uur.