Stormvogels heeft de eerste helft van de veldcompetitie overtuigend afgesloten. Tegen hekkensluiter Good Luck kwam de overwinning geen moment in gevaar: 21-9.

Eerder dit seizoen was Stormvogels in het openingsduel van dit seizoen, ondanks de regen, ook al te sterk. Met dat en de goede serie van de afgelopen tijd, begon de thuisploeg goed aan de wedstrijd. Good Luck kon niet bijbenen en al snel was er een mooie marge opgebouwd die met de rust al groot was en de overwinning eigenlijk al binnen was: 12-6.

Ondanks de straffe wind in Westkapelle ging Stormvogels ook in de tweede helft door met het goede spel. De winst was al binnen, maar Stormvogels wilde doorgaan. Verdedigend zat het goed dicht gezien de drie tegentreffers na de pauze en de aanvallen werden rustig opgezet, waardoor de score nog wat verder werd opgevoerd. Het verschil aan het einde was ruim: 21-9.

Stormvogels gaat zo met een prima gevoel de zaal in. De ploeg raakt steeds meer op elkaar ingespeeld en de doelpunten vallen steeds makkelijker. Nu volgen een aantal rustige weken met oefenwedstrijden en trainingen, voordat op zaterdag 23 november de zaalcompetitie begint.