Stormvogels 1 heeft haar eerste nederlaag van het seizoen geleden. De uitwedstrijd in Eindhoven tegen Attila 1 ging met 17-12 verloren.

Het begin van het duel ging nog gelijk op. De 1-1 stond snel op het scorebord, maar daarna was het zoeken voor beide ploegen. Er volgde een doelpuntloze periode, die door Attila 1 werd doorbroken. Stormvogels 1 werd gedwongen om in de achtervolging te gaan. Bij de rust was het gat van twee punten bijna gedicht, maar in de slotseconde van de eerste helft scoorde het studententeam de 7-5 en ging met een kleine voorsprong rusten.

Aan het begin van de tweede helft scoorde Attila 1 snel twee keer, waardoor het verschil vier werd. Stormvogels 1 kon iedere keer terugkomen tot op twee punten, maar op gelijke hoogte komen zat er steeds net niet in. De bezoekers zagen het gat nog uitlopen naar vijf doelpunten, waarmee de einduitslag 17-12 werd en de eerste nederlaag van het seizoen een feit was. Een onnodige nederlaag, want er had voor Stormvogels 1 meer in gezeten.

Volgende week kan de ploeg uit Westkapelle zich revancheren. Dan gaat het op bezoek bij Scheldevogels 1 in Bergen op Zoom. Het duel begint om 16.30 uur.