Even voorstellen!

Hallo, wij zijn Stormvogels F1! Een heel enthousiaste ploeg die dit seizoen voor het eerst competitie gaat spelen en jullie van onze wedstrijden en trainingen op de hoogte wil gaan houden via verslagjes. Onze eerste wedstrijd dit seizoen was een oefenwedstrijd tussen twee groepjes spelers van ons eigen team op 29 augustus. Voor ons de eerste keer in Stormvogels tenue spelen, de eerste keer een echte scheidsrechter, de eerste keer onze doelpunten op het scorebord en nog veel meer. Sommigen van ons vonden het best wel een klein beetje spannend, maar toen de wedstrijd begonnen was, was de spanning helemaal weg. Wat ging het goed, wat waren we fanatiek en wat hebben we de papa’s en mama’s die er waren veel doelpunten laten zien. De eindstand was 6-4 voor team zwart.

Nu was het nog een oefenwedstrijd, maar volgende week spelen we een echte competitiewedstrijd tegen Tjoba F2, maar eerst donderdagmiddag nog even goed ons best doen op de training. We hopen dat jullie, op zaterdag 5 september om 9:30 uur op ons eigen sportveld, allemaal naar ons komen kijken.

Groetjes van de F1!