Een wedstrijd met twee gezichten. De eerste helft was voor Stormvogels, de tweede voor KVK. De punten werden dan ook gedeeld en daar moesten beide ploegen tevreden mee zijn (12-12).

Beide ploegen moest in het begin wat aftasten. Halverwege de eerste helft was het slechts 2-1. Daarna kwam Stormvogels wat beter in het spel. Het zette KVK vast, waardoor die ploeg moeilijk kansen creƫerde, en speelde zelf lange aanvallen wat resulteerde in een aantal fraai uitgespeelde doelpunten. De ruststand was 6-2 in het voordeel van de thuisploeg.

De tweede helft waren de rollen omgedraaid. KVK wist de korf makkelijker te vinden en op 7-7 stonden beide ploegen weer gelijk en kon het duel in feite opnieuw beginnen. Daarna was vooral het publiek de winnaar. Het was spannend tot de laatste seconde en het verschil was in het laatste deel nooit meer dan 1 punt. Bij 12-12 floot de scheidsrechter af en werden de punten gedeeld.

Op basis van de eerste helft voelt het als een verloren punt voor Stormvogels, maar aan het einde mag het ook blij zijn dat er niet werd verloren. Zaterdag staat er weer een thuiswedstrijd op het programma. Scheldevogels 1 komt op bezoek in Westkapelle. Het duel begint om 15.30 uur.