Stormvogels is 2020 begonnen met een gelijkspel. In De Couburg pakte de thuisploeg voor de rust een ruime voorsprong, maar kon in de tweede helft de korf moeilijker vinden, waardoor tegenstander PSV/lifovragen.nl terug kon komen en het gelijk werd: 12-12.

Het jaar 2019 was nog zo goed afgesloten met een mooie overwinning op TOGO. Daar was in de eerste minuten van de wedstrijden tegen PSV/lifovragen.nl niet veel van te zien. Bij 1-4 liet Stormvogels echter zien over een goede mentaliteit te beschikken en draaide de achterstand nog voor de rust om. Verdedigend zat het goed dicht en doelpunten vielen makkelijk, waardoor de stand met de pauze 9-5 was.

In de tweede helft ging het mis voor Stormvogels. De ploeg uit Westkapelle had een mooie voorsprong opgebouwd, maar zag PSV/lifovragen.nl terug komen. Dit kwam niet omdat het verdedigend niet goed stond; de doelpunten vielen niet. Scorend was het onder de maat na de rust. Het laatste gedeelte was het vooral spannend, want beide teams hadden moeite een groot verschil te slaan. Uiteindelijk was 12-12 de stand waar de wedstrijd mee eindigde.

Niet het begin waar op gehoopt werd, maar Stormvogels krijgt al snel weer een kans om te laten zien wat het echt kan. Zaterdag staat de thuiswedstrijd tegen Triade op het programma. Het duel begint om 16:30 uur.