Stormvogels heeft de tweede wedstrijd van het seizoen niet weten te winnen. Op eigen veld kreeg werd verloren van KVK uit Kapelle. Na een ruststand van 4-7 kwam de thuisploeg goed terug, maar zag de bezoekers toch uitlopen en de twee punten pakken: 10-14.

Eerste helft

Na een week rust stond de tweede thuiswedstrijd op het programma. Het begin was voor Stormvogels, maar na de 1-0 nam KVK het heft in handen. Tot 3-3 ging het gelijk op, maar het waren de bezoekers die daarna een gat sloegen van 4 punten. De thuisploeg kon voor de rust nog iets terug doen. Echter was er eindsignaal voor de eerste helft al een groot verschil (4-7).

Tweede helft

Het begin van de tweede helft was daarentegen erg sterk van Stormvogels. Het speelde de juist opgezette aanvallen goed uit en was in de afronding rustiger. Bij 9-9 was het voor het eerst weer gelijk en pakte de thuisploeg sinds lange tijd weer een voorsprong. Die was echter van korte duur. KVK pakte het weer op en draaide de wedstrijd weer om. Stormvogels was daarna niet bij machte om nog iets terug te doen en liep tegen de eerste nederlaag van het seizoen op (10-14).

Volgende duel

Een onnodige nederlaag, want er had echt meer ingezeten. Het spel was goed, maar soms nog wat te onrustig. Daardoor was de scherpte er niet in de afronding. Volgende week volgt een kans om het te herstellen. Wederom op eigen veld is deze keer Ventura Sport de tegenstander. Het duel begint om 15.30 uur.