Stormvogels heeft zich een week na de nederlaag tegen KVK weten te revancheren. Op eigen veld won het met miniem verschil van Ventura Sport: 11-10.

Eerste helft

Aan het begin van de wedstrijd was het aftasten voor beide ploegen. De scores waren niet hoog, terwijl er aan allebei de kanten genoeg kansen vielen te noteren. Het verschil In de eerste helft was echter nooit meer dan 1 doelpunt, wat aan gaf dat er genoeg spanning was. Stormvogels moest toe zien hoe Ventura Sport met een 4-5 voorsprong ging rusten.

Tweede helft

Na de pauze was het het spelbeeld hetzelfde, al leek Stormvogels op 8-6 een beslissend gaatje te hebben geslagen, maar via 9-7 stond het kort voor tijd weer 10-10. De thuisploeg scoorde met nog een paar minuten te spelen. Die score bleek voldoende voor de overwinning: 11-10.

Er vielen weinig doelpunten, maar Stormvogels toonde karakter en vocht zich naar de overwinning. Volgende week gaat de ploeg uit Westkapelle op bezoek bij DSO. De wedstrijd in Klundert begint om 16.00 uur.