In een donker en winderig Bergen op Zoom ging Stormvogels 1 voor de tweede week op rij de bietenbrug op. Tegen Scheldevogels werd er een pijnlijke nederlaag geleden: 12-8.
Een week na de teleurstellende nederlaag tegen DSO stond er weer een uitwedstrijd tegen een Brabantse tegenstander op het programma: Scheldevogels uit Bergen op Zoom. Voor de fans was de wedstrijd, die op het ongebruikelijke tijdstip 17.30 uur van start ging, via een livestream van Scheldevogels toch nog te volgen. Onze thuisfans werden niet getrakteerd op veel goals. Na een stroeve start, waarin ons eerste verdedigingsvak de aanvallers van Scheldevogels uitstekend in bedwang wist te houden, kwamen we na een kwartier spelen wel op een 0-2 voorsprong. Hierna kwam Scheldevogels wat beter in de wedstrijd, maar waren de doelpunten nog steeds schaars. Uiteindelijk werd er gerust met een magere 4-3 stand in het voordeel van de thuisploeg.

In de tweede helft ging het aanvankelijk gelijk op, maar vanaf 5-5 nam Scheldevogels het heft in handen. De thuisploeg liep uit naar 9-5 en deze achterstand konden we niet meer goedmaken. We kwamen nog even terug tot 9-7, maar hierna liep Scheldevogels weer snel uit naar 11-7. Na doelpunten aan beide kanten was de eindstand in een schemerig Bergen op Zoom 12-8. Een terechte nederlaag tegen een beter Scheldevogels in de voorlopig laatste wedstrijd van dit seizoen..