Wat een geslaagde NL-Doet klusmorgen hebben we gehad!

Onze vrijwilligers hebben alle punten van de kluslijst afgehandeld. Zo zijn de verzakte terrastegels hersteld, is de glijbaan rechtgezet en opnieuw vastgezet, zijn een zeepdispenser en sleutelkastje bevestigd, is één van de dartborden weer bevestigd, is een welkombordje aan het hek aan de fietsenzijde bevestigd, zijn diverse tl-buizen vervangen, zijn de afvoerputten van de kleedkamers schoongemaakt, is het dak van de kantine en materialenberging schoongemaakt, hebben de reclameborden een poetsbeurt gekregen, zijn de dug-outs schoongemaakt, is de materialenberging opgeruimd en schoongemaakt en de kunstgrasvelden zijn vrij van bladeren gemaakt.

Kortom een hele lijst… vrijwilligers enorm bedankt! Onze accommodatie is weer iets mooier geworden.