Stormvogels F1 heeft zaterdag 3 oktober tegen Luctor gespeeld, helaas verloren ze met 9-4. Lees hier het wedstrijdverslag.

Naar de overkant

Zaterdag 4 oktober stond de 2e uitwedstrijd tegen Luctor uit Terneuzen op het programma. We moesten best vroeg vertrekken al om 8:15 uur. Het was donker, regenachtig weer en het waaide best wel wat en dan nog een wedstrijd korfballen. Eerst maar eens naar Terneuzen rijden en kijken hoe het weer daar is misschien valt het wel mee. Er werd al druk gepraat in de auto’s hoe de wedstrijd zou verlopen. Gelukkig hadden de meeste kinderen er heel veel zin en hadden ze in gedachten de overwinning al binnen. Nu nog waarmaken…! Na een poosje rijden kwamen we bij de tunnel, de meeste kinderen vonden het echt heel leuk om hier door heen te rijden en ze wilden toen we de tunnel uit kwamen nog wel een extra rondje. Aangekomen in Terneuzen was het nog steeds aan het regenen. Dat beloofde een natte wedstrijd te worden. Eerst maar onze trainingspakken uit doen en de wedstrijd shirts aan zodat we snel met de wedstrijd konden beginnen.

Helaas ! 9-4 verloren

In het begin van de wedstrijd waren we aan elkaar gewaagd. Luctor kreeg wat kansen maar wij ook we hadden echt een paar hele mooi schoten maar helaas waren ze net iets tekort. Na een tijdje scoorde Luctor 1-0. Yara scoorde snel de gelijkmaker het stond 1-1. Daarna waren we onze concentratie een beetje kwijt., Luctor maakte hier gebruik van en scoorde 2-1, 3-1 en ook nog de 4-1. Dit zag er niet zo goed uit. We moesten nu echt iets gaan doen.  Lynn scoorde gelukkig de 4-2. Nu zag de stand er weer beter uit. Luctor had de korf goed gevonden van ze scoorden snel 2 doelpunten achter elkaar. De stand was ineens 6-2.  Nu moesten we echt wel even alles op alles gaan zetten wilden we deze wedstrijd gaan winnen. We hebben het echt geprobeerd, en met 2 mooie doelpunten van Rebecca en Lynn kwamen we weer iets dichter bij. Maar ook Luctor ging door met scoren. Helaas hebben we deze wedstrijd verloren met 9-4.

Maar de strafworpen gewonnen!

Na de wedstrijd hebben we nog strafworpen genomen. Deze hebben we gewonnen met 3-1, Carmen scoorde er 2 en Lynn 1. Daarna droge kleren aan en een mooie terugreis voor de boeg door de tunnel. Helaas zonder publiek maar zaterdag 10 oktober spelen we onze laatste veldwedstrijd tegen TOP uit Arnemuiden