Zaterdag 24 september start de Grote Clubactie. Korfbalvereniging Stormvogels doet ook mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is het organiseren van leuke activiteiten voor onze jeugd- en seniorenleden en het organiseren van ledenwerfacties gedurende ons 75-jarig jubileumjaar!

Hoe werkt het?

Een lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas! De korfballende jeugdleden van Stormvogels gaan loten verkopen aan familie, vrienden en buren. Ook de Vroege Vogels gaan voor het eerst meehelpen. Je kunt online loten kopen door met de telefoon de persoonlijke QR-code op de voorkant van het verkoopboekje van de verkoper te scannen. Of je vult met pen een machtigingsformulier in het verkoopboekje in.

Het zou leuk zijn als jullie een of meerdere loten kopen bij onze jeugdleden. Daarmee steun je direct onze vereniging met een bijdrage voor de clubkas. Daarnaast maak je natuurlijk kans op een van de mooie prijzen! Meer info kun je vinden op Lotenkopers – Grote clubactie.