De noodzakelijke regels omtrent Covid-19 voor komende seizoen.

Covid-19 regels voor komend seizoen

Vanaf september start het seizoen 2020-2021 met oefenwedstrijden en competitie voor de korfballers en maakt ook de Kombifit-sport weer haar sportieve uren. De noodzakelijke maatregelen omtrent Covid-19 vragen een stuk verantwoordelijkheid van een ieder van ons om dit in goede banen te leiden en ook wat aanpassing op wat we normaal gesproken gewend waren. We doen een dringend beroep op alle gebruikers van onze accommodatie om je te houden aan de regels (ondanks je persoonlijke mening t.a.v. deze regels. Alleen dan kunnen we op een verantwoorde manier samen sporten, langs de lijn staan en genieten van een welverdiend drankje en de gezelligheid na afloop! Helaas kunnen we in onze kantine wat minder gastvrij zijn dan dat we graag zouden willen vanwege de beperkte zitruimte. Dit betekent dat we mogelijk op zaterdagen rondom wedstrijden niet voor iedereen een zitplek binnen hebben (neem dus bij slecht weer een paraplu mee). We rekenen op jullie begrip.

Namens Bestuur & TC kv Stormvogels.

Bekijk de regels