Op zaterdag 15 juni a.s. is de seizoensafsluiting van Stormvogels met de jaarlijkse einddag.

Er is een leuk programma voor alle leeftijden samengesteld en zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom om mee te doen met één van de leuke activiteiten (voor elk wat wils) en aansluitend gezamenlijk de bbq en feestavond!

’s morgens is er een leuk programma voor de kinderen van 3-9 jaar en na de activiteiten gaan ze lekker samen eten op het sportveld.

Na de middag zijn er verschillende activiteiten waarvoor iedereen van harte wordt uitgenodigd om mee te doen:

• De (race)fietsers vertrekken voor een tocht van ongeveer 50 kilometer en eindigen daarna weer op het sportveld;
  • De wandelaars lopen  een tocht van ongeveer 7 kilometer en ook zij eindigen weer op het sportveld;
  • De jeu-de-boules liefhebbers houden een ‘Open Wasschappels Jeu-de-boules toernooi’ op de banen naast onze kantine;
  • Liefhebbers van de 5-kamp kunnen zich aanmelden voor verschillende leuke spelen op het sportveld (deelname vanaf 11 jaar).       aanmelden voor de 5-kamp kan zowel individueel als per team. Een team bestaat uit minimaal 6 personen;

Na afloop van de sportieve activiteiten is iedereen welkom bij de bbq vanaf ongeveer 18:00 uur en aansluitend is er een gezellige feestavond in kantine De Stormloop.

Wil je graag meedoen met één van de activiteiten? Meld je aan via einddag@kvstormvogels.nl. Geef hierbij aan met welke sportieve activiteit je mee wilt doen en of je ook meedoet met de bbq. Wil je alleen komen bbq’en dan kan dit natuurlijk ook, maar geef dit even aan bij je aanmelding.

We hopen op veel aanmeldingen! Graag tot 15 juni!