Op zaterdag 25 juni organiseren vv De Noormannen en kv Stormvogels een gezamenlijk eindevent voor leden en niet-leden. Het eindevent vindt plaats op Sportpark De Prelaat in Westkapelle. Lees meer over alle activiteiten op deze pagina. Ook vind je hier de informatie voor het aanmelden.

Voor de jeugd

Voor de jeugd wordt er een zeskamp georganiseerd. Er is een mega piratenbaan, springkussens en meer!

Aanmelden voor het ochtendprogramma
Er wordt een leuk ochtendprogramma verzocht voor alle kinderen, waarbij Ben jij er bij? Meld je dan via aan via het formulier. Het gaat om kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 13 jaar. De oudere (13+) kinderen kunnen mee doen met het senioren toernooi ’s middags.

Seniorentoernooi

Het (recreatieve) toernooi met zowel korfbal, voetbal als jeu de boules vindt plaats op zaterdagmiddag 25 juni tijdens het eindevent. Deelname is mogelijk voor zowel leden als niet-leden. Teams worden willekeurig ingedeeld aan de hand van het aantal deelnemers. Opgeven is mogelijk t/m 18 juni.

Geef je via het aanmeldformulier op voor het gezamenlijke seniorentoernooi tijdens het EindEvent op sportpark de Prelaat.

Aanmeldformulier

Social trail

Hardlopen over een parcours van 5, 10 of 15 km in de omgeving van Westkapelle. Aanmelden doe je via het online formulier.

• 5 km (route) vertrekt om 10.30 uur
  • 10 km (route) vertrekt om 10.00 uur
  • 15 km (route) vertrekt om 09.30 uur

Wandelen & fietsen

Tijdens het eindevent worden er leuke routes voor wandelaars en fietsers uitgezet. Aanmelden is al mogelijk via het online formulier.

Wandelen
Voor de afstanden van het wandelen kun je kiezen uit 5 of 10 km:

Fietsen
Voor fietsen kun je kiezen uit: 30 km recreatief, 35 km mountainbike en 47 km racefiets. De routes zijn nog in de maak, maar aanmelden is al mogelijk!

De deelnemers krijgen binnenkort meer info! Opgeven is mogelijk t/m 18 juni.

Eten, drinken & feestavond

Tijdens het eindevent zijn er allerlei lekker dingen te koop. We sluiten de dag af met een feestavond. Binnenkort meer!