Stormvogels biedt een gevarieerd aanbod aan sporten en spellen onder begeleiding van een ervaren trainer.

KombiFit Sporten

In de zomer sporten we elke woensdagavond op het korfbalveld en in de winter in sportzaal De Bellink. De training duurt ongeveer een uur en bestaat uit een warming-up, gevolgd door diverse sporten zoals korfbal, slagbal, voetbal, basketbal, volleybal, badminton, enz.

Daarnaast worden er af en toe sportieve uitstapjes gemaakt, bv sloeproeien, fitness, aquafitness of sporten op het strand. We sporten fanatiek maar hebben ook veel plezier. Iedereen kan op zijn/haar eigen niveau meedoen, daardoor is het geschikt voor alle leeftijden.

De KombiFit-sportgroep heeft momenteel rond de 12 mannen en vrouwen die elke week een uurtje gezellig, sportief bezig zijn. We vinden ook het sociale aspect belangrijk. Daarom organiseren we jaarlijks activiteiten, samen met de andere KombiFit-groepen (fietsen en wandelen) en met de korfballeden.

Wil je een keer vrijblijvend meedoen of meer informatie?
Maja Peene: mpeenejr@zeelandnet.nl  tel: 06 20 86 36 29

Wat kost het?

Op de pagina contributie worden de actuele prijzen voor het lidmaatschap vermeldt. U kunt wekelijks deelnemen aan de activiteiten , afhankelijk van de activiteiten die u kiest. U wordt dan tevens lid van de korfbalvereniging Stormvogels en u kunt dan meedoen met alle gezellige Stormvogels-activiteiten.

Aanmelden als lid